Figyelem!

A történetekben szerepelnek kitalált és egyaránt valós szereplők.
Ezek a dolgok nem történtek meg.

2013. április 29., hétfő

3. rész Ez kicsit furcsa

Másnap reggel felkeltem és Zayn ott ált felettem.
-Szia! - mondta Zayn. -
-Szia Zayn...Te mit keresel itt és hol voltál tegnap? - kérdeztem kómásan. -
-Az nagyon hosszú és bonyolult.
-Nem érdekel, hogy hosszú és bonyolult...mondd el és kész! Elegem van, hogy te és a fiúk állandóan titkolóztok! - mondtam.-
-Nem mondhatom el...és a srácok se mondhatnak semmit bármennyire szeretnénk is.
-De miért nem?
-Mert nem lehet...csak ma gyertek át a lányokkal...lécci...
-Rendben. De... - és mielőtt befejeztem a mondatoz azelőtt kiment a szobából. Felhívtam Liamet, hogy itt volt Zayn... aztán lementem reggelizni. A lányok még nem voltak ébren, ezért bekapcsoltam a TV-t és reggelit készítettem a lányoknak. Egyszer csak egy sikítást hallottam az emeletről így felszaladtam megnézni, hogy mi a baj...hát Jennifer elesett a fürdőben a kövön. (semmi baja nem lett.) Visszamentem reggelit csinálni és mondtam Jennifernek, hogy addig feküdjön vissza az ágyába. Amikor kész lettem a reggelivel a lányoknak bevittem a szobájába elkezdtek enni... én meg lementem laptopozni. A lányoknak mondtam, hogy meghívtak magukhoz vacsorára a fiúk. Ők pedig azt mondták rendben és hogy hívjam őket amikor haza kell jönniük, mert elmentek moziba és plázázni. Azután, hogy a lányok elmentek megjelentek a srácok...és Liam megszólalt:
-Beszélnünk kell!
-Oké... - mondtam félve, mert ez nagyon komolyan hangzott. -
-Bemehetünk... - kérdezte Harry. -
-Persze... - mondtam. - Mit szeretnél Liam?
-Csak te vagy itthon? - mondta Liam. -
-Igen...de válaszolnál? - mondtam. -
-Igen válaszolok csak annyit szeretnék tudni, hogy: mit csinált Zayn itt reggel?
-Felettem állt és nézett...ja és meghívott a lányokat és engem hozzázok estére.
-Értem... - modta Louis. -
-Ennyiért átjöttetek? - kérdeztem. -
-Igen... de már megünk is. - mondta Niall. -
Helló! - mondtam. -
-Szia Shara! - mondta a négy fiú egyszerre. -

Ezt beszélték a srácok miután elmentek:
-Szerintetek tudja? - kérdezte Niall. -
-Honnan is tudná? - mondta Harry. -
-Azért ő sem hülye. - mondta Liam. -
-De Zayn miért lett most ilyen? - kérdezte Louis. - Hisz mi is vámpírok vagyunk és ugyan olyanok maradtunk.
-Ez jó kérdés... - mondta Harry. - Amikóta Shara itt van teljesen más lett.
-De miért lett másabb? - értetlnekedett Niall. -
-Nem tudom Niall...nem tudom. - mondta Harry. -
-Na fiúk tudjátok mit? Keressük meg Zaynt és kérdezük meg. - mondta Louis. -
-Oké... - mondta Liam. -
-Akkor menjünk elősször haza, utána meg az erdőbe...de estére otthon kell lennünk, mert jönnek a lányok. - mondta Harry. -
Na akkor indulás! - mondta Niall. -
A srácok megtalálták  Zaynt az erdőben volt...majd hazavitték és faggatni kezdte Niall Zaynt.
-Miért tüntél el szó nélkül? - kérdezte Niall. -
-Mert meg kell védenünk a lányokat... - mondta Zayn. -
-De miért hisz ők csak átlagos lányok? - mondta Niall. -
-Ők nem átlagosak... - mondta Zayn. -
-Ezt meg hogy érted? - kérdezte Niall. -
-Úgyhogy különleges képességeik vannak. - mondta Zayn. -
-De az nem lehet ők nem vámpírok. - mondta Niall. -
-De lehet...mert ő vámpírsegédek...csak még nem tudnak róla.  - mondta Zayn. -
-Értem...de azt még mindig nem értem, hogy miért kell őket megvédeni. - mondt Niall. -
-Jajj... Niall most ez nagyon szőke pillanat volt. - mondta Zayn. -
-Tudom...de akkor miért kell megvédeni őket? - mondta Niall. -
-Azért mert ha ők segítenek nekünk akkor erősebbek vagyunk. - mondta Zayn.
-Ja...így már értem. - mondta Niall és mentek készülődni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése