Figyelem!

A történetekben szerepelnek kitalált és egyaránt valós szereplők.
Ezek a dolgok nem történtek meg.

2013. április 29., hétfő

4. rész A vacsora

Elérkezett az a bizonyos vacsora amire mindenki annyira készült. Megérkeztünk és leültünk enni mert amint beléptünk Niall reklamált, hogy éhes. Ahogymondtam leültünk enni Stefanie és én segítettünk Harrynek behozni a ételt. Csengettek az ajtón én pedig mentem ajtót nyitni úgyis álltam. Mire megszólal Zayn:
-Nem fontos kinyitni!
-Szívesen kinyitom úgyis állok. - mondtam és elértem az ajtóhoz. Hallgatni kellett volna Zaynra két férfi volt az és amint ajtót nyitottam nekem ugrott az egyik.  Csak ő azt nem tudta, hogy jártam "önvédelmi" órákra... így földhöz vágtam. A másik Stefaniet vette célba, de Stef is jár "önvédelmi" órákra szóval ö is földhöz vágta. (az önvédelmi órán azt értem, hogy: jártunk karatéra,judora,boxra) A két férfival jött még öt másik férfi, de őket már mi nem tudtuk kivédeni ezért  a srácok kapták el. Miután megkötöztük őket megkérdeztem:
-Mi is van most?
-Srácok mostmár muszály elmondanunk nekik. - mondta Niall. -
-Előbb vagy utóbb úgyis megtudják. - mondta Zayn. -
-Akkor mondjuk el. -jelentette ki Liam. -
-Végre mondanátok? - türelmetlenkedett Stef. -
-Szóval...mi vámpírok vagyunk. - mondta Zayn. -
-Nagyon vicces Zayn...de most komolyan. - mondta Jennifer. -
-Nem viccelek. - mondta Zayn. -
-Persze és ezt hidjük is el? - kérdezte Stella. -
-Ez az igazság. - mondta Harry. -
-Na persze...akkor ne mondjátok el. - mondta Jess. -
-Miért nem hisztek nekünk? - kérdezte Liam. -
-Miért is hinnénk eddig titkolóztatok most meg azt akarjátok beadni nekünk, hogy vámpírok vagytok? - kérdeztem. -
-Miért most bizonyítsuk be nektek? - kérdezte Niall. -
-Mondjuk. - válaszolta Jenni. -
-Hát jó... - mondta Zayn egy gonosz mosoly kíséretében. -
--Én gondolatolvasó vagyok. - szólalt meg Niall. - Jess most arra gondol, hogy Niall ilyen sík hülye...vagy mi? Héé most miért gonoszkodsz Jess.
_ Niall te tényleg szőke vagy nemhogy megmutatnánk a fogainkat vagy a gyorsaságunkat nem te elkezdeted a gondolatolvasást. - mondta Harry. -
-Oké... mi mentünk helló... - mondta Stef úgy hogy lelehessen venni belőle hogy teljesen hülyének gondoljuk őket. -
-Nem vagyunk hülyék! - szólalt meg Niall és Harry ott termett az ajtó előtt majd megszólalt:
-Most már hisztek nekünk?
-Na jó mondhatni hogy hiszünk nektek... - mondtam. -
-Na akkor üljetek vissza. - mondta Zayn. -
-Oké... - mondtuk egyszerre a lányokkal és vissza ültünk. -
-De ezek kik is? - kérdezte Stef. -
-Hát ők ki akarnak titeket nyírni. - mondta Zayn. -
-Mi van?!?! - kérdeztük együtt a a lányokkal. - És ezt mikor akartátok velünk közölni?
-Hát...egyáltalán nem akartuk. - mondta Zayn. -
-Köszi.. igazán kedves! - mondtam. - Amúgy miért is akarnak minket kinyírni?
-Csak azért mert ti vámpírsegédek vagytok. - mondta Zayn. -
-És az meg mi? - kérdezte Jenni. -
-Hogyha a közelünkben vagytok akkor erősebbek vagyunk és nektek is van különleges képességetek amivel segítetek minket. Ja és meg kell titeket védenünk. -mondta Niall. -
-Niall végre mondtál valami okosat. Ügyes vagy! - dicsérte meg Harry. -
-Miért Niall szerintem nagyon okos csak van amikor nem tudja hogy egy bizonyos szó mit is jelent! - jelentette ki Jenni. -
-Éhes vagyok. -mondta Niall. -
-És ez most, hogy jön a témához? - kérdezte Zayn. -
-Úgy hogy éhes lettem. - válaszolta Niall. -
-Akkor menj és csinálj magadnak kaját... igaz hogy most ettünk. - mondta Zayn. -
-De ahhoz lusta vagyok.. - jelentette ki Niall. - Jenni csinálj nekem kaját!!!!
-Oké... mit kérsz? -  kérdezte Jenni. -
-Amúgy nem kéne eltüntetni ezeket a csávókat valahova? - kérdezte Stell. -
-Ja...tényleg még ők is itt vannak. - mondta Stef. -
-Niall és Liam vigyétek el őket valahova. - jelentette ki Louis. -
-De Jenni már csinálja a kajám. - mondta Niall. -
-Jenni körülbelül egy óra múlva lesz kész a kajáddal ahogy őt ismerjük. - mondta Stef. -
-Akkor nyugodtan mehetsz. - mondta Harry. -
-Addig nézzünk filmet!!! - mondta Jess.-
-Jó. - mondta Louis. -
-És mit nézzünk? - kérdezte Stell. -
-A kör jó lesz? - kérdezte Stef. -
-Jó.. - mondtam.  Aztán Harry felment a DVD-ért. Házimozijuk volt és azon néztük. Körülbelül a film közepénél oldalra néztünk és Harry és Stef ott alszanak egymás mellett. Ezért kikapcsoltuk a filmet és felmentünk aludni, de nem csak miattuk mentünk aludni azért is mert fáradtak voltunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése