Figyelem!

A történetekben szerepelnek kitalált és egyaránt valós szereplők.
Ezek a dolgok nem történtek meg.

2013. május 9., csütörtök

5. rész Miért ne?

Másnap reggel felkeltem és lementem az emeletről a földszintre, mivel a lányok még aludtak. A fiúk már ott ültek és beszélgettek amint megláttak a beszélgetést abbahagyták és nagy csönd lett. Nem mondtak semmit... de láttam, hogy valami gond van. Aztán Liam megszólalt hosszas néma csönd után:
-Gyere ülj ide... beszélnünk kell veled.
-Rendben. - leültem és tudtam hogy valami nagyon komoly dolog lesz az amit mondanak. -
-A bátyádról van szó... - mondta Harry sajnálattal az arcán. -
-Mi történt Joe-val?? - kérdeztem idegesen. -
-Hát...először otthon kerestek téged... - mondta Zayn. -
-Miért pont engem kerestek? - kérdeztem. -
-Azért mert te tudsz a legjobban segíteni nekünk... - mondta  Louis. -
-Ezt meg hogy érted? - kérdeztem. -
-Úgy hogy neked van a lányok közül a legerősebb képességed. - mondta Niall. -
-Nekem? Még azt se tudom mi a képességem...de akkor mi is van Joe-val?? - kérdeztem. -
-Kórházba került. - közölte Niall. -
-Micsoda?!?!?! És jól van? - kérdeztem. -
-Igen jól... - nyugtatott Louis. -
-Bemegyek hozzá... - mondtam. -
-Azt nem teheted. - jelentette ki Zayn. -
-Miért nem?? - értetlenkedem. -
-Mert ők pont azt várják. - mondta Harry komoly arccal. -
-Kik? - kérdeztem. -
-Hát a vérszopók. - válaszolt Liam. -
-Azok akik meg akarnak ölni minket? - kérdeztem. -
-Pontosan... - mondta Liam. -
-De be kell hozzá mennem. - mondtam. -
-Ne menj...kérlek! - kérlelt Liam. -
-Jó... - mondtam de ezzel hazudtam úgy voltam vele hogy majd este bemegyek hozzá. -
-Na és ma mit fogunk csinálni? - kérdezte Niall. -
-Az jó kérdés... - mondta Zayn. -
-Várjuk meg amíg a lányok felkelnek és menjünk ki... - javasolta Harry. -
-Rendben. - mondtuk egyhangúan. -
-Na és kint mit csinálunk? - kérdeztem. -
-Beszélgetünk... majd tábortüzet rakunk... és sátorozhatunk is. - mondta Niall. -
-Oké... - mosolyogtam. - Így is tettünk délután 5 órakor ki is mentünk felállítani a sátrakat. Mire készen lettünk Niall is készített valami kaját és kihozta a kertbe. Beszélgettünk aztán tábortüzet gyújtottunk és énekeltünk, rémtörténeteket meséltünk. Amikor már mindenki nagyon fáradt volt bementünk aludni a sátorba. Amikor úgy gondoltam, hogy már mindenki alszik elkezdtem kilopózni a sátorból. Egyszer csak egy rekettes hang megszólalt és egy fej árnyéka társult hozzá:
-Hová mész?
-Ó.. Harry te még nem alszol? Egyébként a WC-re. - mondtam. -
-Oké... - és a fej visszabukott a párnára. - Ekkor elindultam a kórházba Joe-hoz. Mivel a kocsival felébresztettem volna mindenkit, ezért inkább gyalog mentem.... hisz nem volt az a kórház olyan messze. De levágtam az utat mert minél hamarabb akartam a kórházba érni... persze, hogy egy sikátoron át kellett menni, hogy rövidebb legyen az út. Ez a sikátor így nézett ki:

Amelyik sikátor így néz ki valószínűleg az ember gyorsan át akar rajta haladni... főleg körülbelül hajnali 2-kor. Így elkezdtem a sikátor felé sétálni mikor a közepén jártam egy csaj előugrott és a falnak nyomott nyakamnál fogva. Amikor már majdnem megfulladtam valami vagy inkább valaki elvitte azt a lányt és én a földre zuhantam... majd Zayn termett mellettem és megszólalt:
-Nem megmondtuk, hogy ne menj be Joe-hoz??
-De...de látnom kell, hogy hogy van. -mondtam elcsukló hangon. -
-De mi mondtuk, hogy ne menj hozzá. - idegeskedett Zayn. - Holnap akartunk elkísérni... -
-Tényleg? - mondtam halkan. - 
-Igen. - jelentette ki Zayn. - De erről Liam-nek nem kell szólnod... rendben?
-Jó... nem szólok. - mondtam és mire ezt kimondtam már Zayn ölében találtam magam ahogy száguldunk hazafelé. -
-Nyugi... Harry hamarabb hazaér mint mi és ha a többiek felkelnének ő fedez minket. - jelentette ki Zayn. - Másnap reggel amikor felkeltünk és amint kiléptem a sátorból Zayn és Harry ott ültek kint és Harry megszólalt:
-Gyere ide és ülj le.
-Itt vagyok... - mondtam miközben leültem a két srác közé. - Mit akartok?
-Mutasd a nyakad... - szólalt meg Zayn. -
-Oké... - mondtam furcsállóan. - 
-Nagyon látszik, hogy Lina megszorította a nyakadat... - jelentette ki Zayn. -
-Oké... és most mit csináljak vele? Talán vegyek fel sálat...vagy mi??? - kérdeztem. -
-Nem is olyan hülye ötlet. - mosolygott Zayn. -
-Na... hagyjuk a sálat... - mondtam majd ismét megszólaltam. - Na és nektek mi a képességetek? 
-Niall gondolatolvasó, Zayn érzi ha valaki bajban van, én gyorsabb és erősebb vagyok, Louis látja a jövőt, Liam pedig tud befolyásolni. - mondta Harry. -
-Értem... - mondtam mosolyogva. -
-Szerintem ezt a beszélgetést most hagyjuk abba és menjünk enni. - javasolta Zayn. - 
-Oké... - mondtuk egyhangúan Harry-vel és elmentünk enni. -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése