Figyelem!

A történetekben szerepelnek kitalált és egyaránt valós szereplők.
Ezek a dolgok nem történtek meg.

2013. május 15., szerda

9. rész Whiskey alakít

Liam szemszöge:
Reggel felkeltem.. és még nagyon kómásan belelépem a papucsomba ami tiszta nyál volt és a lábujjaim kilógtak belőle. Ekkor elordítottam magam:
-Whiskey!!!!! Mit csináltál a papucsommal???? Gyere ide most azonnal!!!
-Liam hiába ordítasz... úgy is zárva van az ajtó. - ordította bentről Stefanie. -
-Nem érdekel berúgom... -mondtam. -
-Te fizeted ki... nem mi... - mondta Shara. - Különben sem Whiskey rágta szét a papucsod hanem én!!!
-Na ne hülyíts!!! Nyisd ki azt az ajtót!!!! - ordítottam. -
-Na jó... nem én voltam... nem is Whiskey... nem Stefanie hanem Niall volt... - ordította ki Shara. -
-Finom volt!! - ordította ki Niall a szobájából. -
-Ha nem nyitjátok ki az ajtót most akkor betöröm!!! -ordítottam. -
-Jó... próbálkozz csak!!! -ordította Stefanie. -
-Megyek...3...2...1... - és ameddig re az ajtóhoz értem az kinyílt én pedig tovább szaladtam, és kiestem az ablakon bele a medencébe. -


Harry szemszöge:
Csak egy nagy csobbanást hallottam és láttam, hogy Liam a vízben van, egyből kifutottunk hozzá. Kihúztuk a medencéből és csak az ablakomra mutogatott amiben Stef és Shara meg még Whiskey állt. Aztán a lányok megszólaltak:
-Nem mi voltunk. - és az ablakot gyorsan bezárták. -
-Nagyon jó volt a műsor... Liam megcsinálod még egyszer, hogy felvehessem? - kérdezte Niall. -
-Neeem... - jelentette ki Liam. -
-Gonosz vagy... - mondta erre Niall. - Legközelebb, ha ilyet csinálsz akkor szólj, hogy feltudjam venni. -
-Mindjárt jövök Liam... csak felmegyek a lányokhoz...- mondtam. -
-Rendben... én itt leszek. -mondta Liam. - Úgy tettem ahogy mondtam felmentem a lányokhoz.
-Lányok... - mondtam miközben kopogtattam a szobám ajtaján. -
-Igen... mit szeretnél??? - kérdezte Stefanie. -
-Mi nem csináltunk semmit. - jelentette ki Shara. -
-Elhiszem csak engedjetek be... - mondtam. -
-Jó....jó egy pillanat csak át vesszük a pizsamát valami ruhára. - mondták egyszerre a lányok. -
-Rendben.. szóljatok, ha készen vagytok... - mondtam. -
-Hogyne már... mindjárt készen vagyunk... - mondta Stefanie miközben másztak kifelé az ablakon. -
-Oké... - mondtam, de amikor vagy már félórája álltam az ajtó előtt benyitottam. - Ezek meg hová tűntek????

Stefanie szemszöge:
Amikor kimásztunk az erdő felé vettük az irányt... bár az ablakon keresztül kihozni Whiskey-t elég nehéz feladatnak bizonyult, de megoldottuk. Ahogy az erdőben sétáltunk meghallottuk, hogy a nevünket kiabálják. Ezért a játék kedvéért felmásztunk egy magas fára. A fiúk pont alattunk álltak meg beszélgetni... és ez a beszélgetés így hangzott:
-Hol lehetnek a lányok? Csak erre jöhettek. - gondolkozott hangosan Niall. -
-Valahol itt kell lenniük. - mondta Zayn. -
-Nézzünk körül. - javasolta Liam. -
-Dobáljuk meg makkokkal őket. - suttogtam Shara-nak. -
-Rendeben... - egyezett bele Shara. -
-Au!!! - kiáltott fel Louis akit egy makkal fejbe dobtunk. -
-Mi van? - kérdezte Harry. -
-A fejemre esett egy makk. - mondta Louis. -
-Még nem is kellene hullania a makkoknak. - jelentette ki Zayn és felnézett a fára. -
-Helló. - szólaltunk meg egyszerre Shara-val. -
-Sziasztok.... gyertek csak le... - mondta Harry. -
-Neeem... jó itt nekünk.... - mondtam mosolyogva. -
-Na gyertek csak le mielőtt leestek.... - mondta Zayn. -
-Ha leesünk akkor lent leszünk. - mondta Shara. -
-Mindjárt segítek lejönni. - mondta Niall gonosz fejet vágva. -
-Nem kell segíteni... magunktól is le tudunk esni... - mondta Shara. -
-Fejbe pisilhetem Niall-t? - kérdezte Whiskey gonosz fejjel. -
-Jó... de ne a szájába célozz... - mondtam. -
-Miről van szó??? - kérdezte Niall, de akkor már rájött, hogy miről volt szó. -
-Na jó... lemegyünk, de ha ordítoztok velünk Whiskey-vel gyűlik meg a bajotok. - mondtam határozottan. -
-Oké... csak gyertek már le. - mondták a srácok. - Amikor lemásztunk elindultunk hazafelé. Hát otthon Whiskey felment az emeletre csócsálni még egy kicsit Liam papucsát. Mi meg lent maradtunk a srácokkal. Akiktől megkaptuk a fejmosást, de nem kiabálva. Amikor a srácok végeztek a fejmosással Shara megszólalt:
-Éhes vagyok... Niall csinálj nekem kaját. -
-Mit kérsz? - kérdezte Niall. -
-Valami kaját és kész. - mondta Shara. -
-Oké...de segíts nekem kaját csinálni. - mondta Niall. -
-Jó menjünk... addig légyszíves találjátok ki, hogy mit csináljunk délután. - mondta Shara. -
-Szóval... - mondta Zayn. -
-Szóval mi? - kérdezte Liam. -
-Szóval...várom az ötleteket. - mondta Zayn. -
-Nézzünk filmet!!!! - javasolta Louis. -
-Oké... és mit? - kérdezte Zayn. -
-Nézzünk Titanic-ot. - javasolta Louis. -
-Rendben... akkor Titanic-ot nézünk. - mondta Harry.
-Azután, hogy ettünk. - mondtam. - Körülbelül 2 órakor eszünk, ha Niall és Shara csinálják a kaját... addig mit csináljunk?
-Én tudom mit csinálok... megyek papucsot venni. - mondta Liam. -
-Én megyek sétálni Whiskey-vel. - mondtam. -
-Én is veletek megyek Stef... jó? - kérdezte Harry. -
-Én meg megyek bevásárlok... amit ők művészkednek a konyhában nem marad semmi, meg különben se esszük meg... - mondta Louis. -
-Én meg megyek gépezni. - mondta Zayn. -
-Whiskey.. gyere megyünk sétálni... - ordítottam fel az emeletre erre megjelent Whiskey. -
Elindultunk arra a bizonyos sétára. Whiskey előre ment én és Harry maradtunk hátul.
-Jó volt a mai nap nem? - kérdeztem miközben Whiskey után néztem.-
-De, bár volt pár rész aminek nem nagyon örültünk például annak amikor Liam véletlenül kirepült az ablakon vagy annak,hogy átvágtatok és kimásztatok az ablakon vagy amikor Whiskey lepisilte Niall-t.- mondta Harry komoly arccal de az utolsónál ő is elmosolyodott. -
-Lehet, hogy még ma alakít valamit... - mondta mosolyogva. -

-Lehetséges. - mondta Harry. -
-Hány óra? - kérdeztem. -
-Fél 2. - mondta Harry. - Még van fél óránk... bármi történhet...
-Most mire is gondolsz? - kérdeztem. -
-Semmi...semmi... - mondta Harry ismét vigyorogva. -
-Okééé.. - mondtam. -
-Na és mit szeretnél csinálni abban a maradék fél órában? - kérdezte Harry. -
-Mondjuk... sétálni. - mondtam. -
-Oké... akkor fél órán keresztül hazasétálunk? - kérdezte Harry. -
-Igen... - mondtam és magam mellé hívtam Whiskey-t aztán hazafelé vettük az irányt. - Amikor hazaértünk akkorra Niall és Shara pontosan készen lettek a kajával, így leültünk enni. Miután megettük a kaját (bár félve) elkezdtük nézni a megbeszélt filmet. Az ülésrend a következő volt jobbról balra  kezdve: én, Harry, Louis, Zayn, Niall, Shara, Liam. A filmet már alig bírtuk végignézni, mert már a végére untuk az egészet. A filmet mindössze csak azért untuk, mert mindenki látta ahányszor a TV-be leadták. Amikor a fimnek vége lett pont 6 óra volt. A srácok már olyan szinten unatkoztak, hogy ezt csinálták:

Mi ameddig a srácok ezzel szórakoztak Shara-val beszélgettünk. Ez a beszélgetés így hangzott:
-Milyen volt a kaja? - kérdezte Shara. -
-Remek... - válaszoltam mosolyogva, úgy voltam vele, hogy jobb ha nem tudja meg, hogy alig mertük megenni azt a kaját amit ő és Niall készített. -
-Látom, hogy hazudsz. - jelentette ki Shara. - Szóval milyen volt a kaja? -
-Nem hazudok. - válaszoltam, de láttam rajta, hogy még mindig nem hisz nekem, ezért elmondtam az igazat. - Alig mertük megkóstolni... kérlek többet ne főzzetek Niall-al. -
-Hát kösz...De nem haragszok mert mondjuk a főzés nem az erősségem.-Jelentette ki Shara mosolyogva.-Amúgy a srácok mit csinálnak?-kérdezte.-
-Az őszintét megvallva nem tudom.Mondtam mosolyogva.-Kérdezzük meg.-Ajánlottam fel.-
-Ez egy nagyom jó ötlet.-Helyeselt Shara.-
-Skacok mi a jó eget csináltok?-kérdeztem.-
-Hát Stef...mi éppenséggel  szenvedünk mivel nem tudunk mit csinálni.- Kaptam a választ Harry-től.
-Srácok tudom mit csináljunk!!-Jelentette ki Zayn miközben ránk pillantott és egy  gonosz  fejet vágott.Majd nagy sugdolózás támadt köztük.-
-Shara azt hiszem szépen lassan induljunk el fel a szobába.....most.-Suttogtam.És lassan felálltunk és elindultunk felfelé vagyis indultunk volna ha többiek nem pattantak volna fel és nem jöttek volna utánunk.Igazából nem volt semmi esélyünk ellenük... hirtelen elkaptak minket és kivittek minket a medencéhez. Engem Harry vitt, Shara-t pedig Liam, amikor a medencéhez értünk csak annyit mondtak: -Nagy levegő! - és már repültünk is a medencébe. Whiskey-nek ez nem nagyon tetszett így támadásba lendült Harry alól kivitte a lábát és ő is a medencében landolt és rántotta magával Liam-et, Liam Niall-t, Niall Zayn-t , Zayn pedig Louis-t... csak Whiskey volt száraz, de nem sokáig, mert a medence széléhez jött és Harry belerántotta a medencébe. Innentől kezdve Whiskey-nek nem volt túl szimpatikus Harry. Vagy két órán keresztül szenvedtünk a medencében Whiskey pedig kimászott és a napozóágyak mellől nézett minket. Mikor kimásztunk a srácok lefeküdtek a napozóágyakra, hogy megszáradjanak, ami nem nagyon sikerült nekik. Mi Shara-val ameddig a srácok próbáltak megszáradni felmentünk átöltözni. Amikor már majdnem átöltöztünk csak nagy egy nagy ordítást lehetett hallani a medence felől, így gyorsan kirohantunk pólóval a kezünkben. (Volt rajtunk melltartó és nadrág.) Annyit láttunk, hogy a srácok és a napozóágyak a medencében vannak. Mire Shara megszólalt nevetve:
-Fiúk ha fürödni akartatok minek vitéttek a napozóágyakat is?
-Nagyon vicces.. - mondta Niall. - Inkább gyertek és segítsetek. -
-Bocs... úgy tudtam vámpírok vagytok... akkor egyedül nem bírtok kimászni és kihúzni a vízből a napozóágyakat? -  kérdeztem. -
-Csak azért segítsetek, mert Stef a te kutyád lökött be minket a vízbe. - mondta mérgesen Harry. -
-Az nem lehetséges... ő még túl kicsi ahhoz, hogy eltoljon egy napozóágyat. - mondta Shara. -
-Ja, persze akkor hogy estünk bele a vízbe? - kérdezte Niall Shara-tól. -
-Honnan tudjam... de nem kell mindent a kutyára fogni. - válaszolta Shara. -
-Mindegy.. gyere és segíts. - kérlelte Niall Shara-t, ahogy engem is Harry. -
-Oké... - mondtuk és a kezünket nyújtottuk nekik, persze, hogy a vízbe rántottak minket. Így minden ruhánk vizes lett mert a srácok csak két garnitúra ruhát vettek nekünk, arra kényszerültünk, hogy a fiúk pólóját felvegyük és abba mászkáljunk. Amikor a srácoktól kaptunk pólót én Harry-től Shara pedig Liam-től mondtam Shara-nak, hogy etesse meg Whisey-t és engedje majd be a szobámba mert ott leszek.

~~~~***a szobában***~~~~
-Szia! - köszöntem Harry-nek meglepődve mert nem tudtam, hogy a szobában lesz. -
-Szia! Téged vártalak! - jelentette ki Harry perverz mosollyal az arcán. -
-Mért vártál? - kérdeztem. -
-Csak azt szerettem volna kérdezni, hogy aludhatok-e veled? - kérdezte Harry. -
-Ha Shara beleegyezik akkor igen. - mondtam mosolyogva tudván, hogy Shara nem fog beleegyezni a dologba. -
-Akkor jó, mert már Shara-val beszéltem. Ő vagy Niall-nál vagy Liam-nél alszik majd. - mondta mosolyogva Harry. -
-Oké.. - mondtam. - Akkor még meg kell várni, hogy Whiskey-t megetesse Shara és bejöjjön és már aludhatunk is. -
-Nekem van egy jobb ötletem. - mondta Harry és egyre csak közelebb jött hozzám. Majd megcsókolt. Whiskey éppen abban a pillanatban jött be az ajtón és morogni kezdett. Harry nem foglalkozott vele és a csókon további szintekre akart eljutni. Erre Whiskey Harry hátsóját megharapta. Majd mint aki jól végezte dolgát átment Liam szobájába ahol Shara is tartózkodott. Én pedig követtem Whiskey-t Liam-nek a bokájába harapott bele. Harry és Liam nagyon mérgesek lettek Whiskey-re és szóltak nekem, hogy kérdezzem meg hogy:
-Ezt miért csináltad? - meg is kérdeztem. -
-Mert csak. - válaszolt Whiskey. -
-De most komolyan. - mondtam. -
-Mert féltékeny vagyok. - mondta. -

1 megjegyzés: