Figyelem!

A történetekben szerepelnek kitalált és egyaránt valós szereplők.
Ezek a dolgok nem történtek meg.

2013. május 23., csütörtök

10. rész Na mindegy

Stefanie szemszöge:
Miközben vadul száguldottunk a kórházba a fiúk harapásai miatt azon gondolkoztam, hogy hogy lehet Whiskey féltékeny. Hisz én ember vagyok ő pedig egy kutya. De lehet, hogy csak félt engem Shara-val meg nem akarja, hogy történjen valami. Olyan, mint egy őrzővédő, akit valaki küldött, hogy vigyázzon rám és Shara-ra. 
-Stefenie nem tudod miért harapott meg Whiskey? - kérdezte Harry. -
-Hogy micsoda? - kérdeztem mikor feleszméltem. -
-Mondom: Stefenie nem tudod miért harapott meg Whiskey? - ismételet a kérdést Harry. -
-Nem tudom. - mondtam. -
-Miért nem kérdezted meg tőle? - kérdezte Liam. -
-Mert arra nem volt idő. - mondtam. -
-Srácok hagyjátok már... - szólalt meg Shara. -
-De miért? - kérdezte egyszerre Harry és Liam. -
-Mert csak. - mondta Shra és erre a srácok már nem szóltak vissza. - Szóval miért is harapta meg őket Whiskey? - kérdezte suttogva. -
-Mert féltékeny volt. - mondtam szintén suttogva. -
-Tényleg? - kérdezte Shara. -
-Igen. - válaszoltam. -
-Oké. - mondta Shara. - Srácok itt vagyunk. -
-Oké. - mondták miközben kiszálltak a kocsiból. -
-Mi is bemenjünk? - kérdezte Shara. -
-Jó lenne. - válaszolt Liam. -
-Rendeben... akkor bemegyünk. - mondta Shara. -


~~~~***a recepción***~~~~

-Jó napot! A két fiút megharapta egy kutya. - mondta Shara a recepciósnak. -
-Jó napot önöknek is! Szólok is egy orvosnak. Hol harapta meg a fiúkat a kutya? - kérdezte a recepciós. -
-A göndör hajút a hátsófelén, a mellette ülőt pedig a bokáján. - mondtam. -
-Értem. Á, már itt is az orvos. - mondta a recepciós. -
-Jó napot! Én vagyok az orvos. Kérem uraim kövessenek. - mondta az orvos. -
-Rendben. - mondták a srácok és felálltak. -


Harry szemszöge:
Követtük az orvost és kérdezte, hogy hol harapott meg minket a kutya. Mi válaszoltunk és az orvos azt mondta:
-Hát, uraim... vért kell maguktól vennem, hogy nem-e kaptak a kutyaharapással veszettséget is. Mert, ha nem ingerelték és csak úgy magukra támadt akkor lehet, hogy veszett. Önöké a kutya? És ha az önöké akkor beoltatták már? 
-A vért az nagyon nem bírjuk. Nem a miénk a kutya hanem a barátnőinké. Nem oltattuk be nemrég találta Stefanie a barátnőm. - mondtam. -
-A barátnőink? - kérdezte Liam meglepődve. -
-Na jó, majd csak lesznek a barátnőink. - válaszoltam. -
-Na és akkor, hogy támadta meg önöket a kutya uraim? - kérdezte a doktor. -
-Hát... éppen a lányokkal csókolóztunk és amikor már kezdett volna több is lenni a dologból akkor ért minket a harapás. - fogalmaztam meg szépen. -
-Értem. Ezzel nem ingerelhették a kutyát? - érdeklődött a doki. -
-Hát... nem lehet tudni. - mondta Liam. -
-Akkor is kell vért vennem. - mondta a doki. -
-Nem kell vért vennie, mert a kutya be van oltva veszettség ellen. - mondta Liam. -
-Ahogy maguk szeretnék uraim... de, ha valami gondjuk van akkor ne hozzám jöjjenek. - mondta a doki és kiment a helységből. -
-Akkor menjünk? - kérdezte Liam. -
-Persze. - mondtam majd kimentünk a lányokhoz. -
-Már kész is vagytok? - kérdezte Stef. -
-Igen. - válaszoltam. -
-Haza is jöhettek? - kérdezte  Shara. -
-Persze, hogy haza mehetünk. - mondta Liam. -
-Akkor indulhatunk, hogy most ezt tisztáztuk? - kérdezte Stef. -
-Igen, menjünk. - mondtam. -


~~~~***a kocsiban***~~~~

-Ha ti vámpírok vagytok akkor ti nem regenerálótok? - kérdezte Shara. -
-Ja.... mi tudunk regenerálódni. - mondta Liam. -
-És akkor, hogy-hogy a kutyaharapás nem regenerálódott? - kérdezte Shara. -
-Lehet, hogy most kivételesen nem kérdeztél hülyeséget. - dicsértem meg Sharat. -
-Köszi... - mondta mosolyogva Shara. -
--Nincs mit. - mondtam. - Tényleg... regenerálódnunk kellett volna Liam. - 
-Hát, igen, kellett volna. - mondta Liam. -
-És vajon miért nem regenerálódtunk? - kérdeztem. -
-Mert Whiskey egy őrzővédő. - mondta Liam. -
-Whiskey őrzővédő? - kérezte Shara. -
-Igen... Whiskey csak egy őrzővédő lehet. - mondta Liam. -
-De Whiskey túl cuki ahhoz, hogy őrzővédő legyen. - mondta Shara. -
-Shara... ez az indok fájt... - mondta Liam és Stef. -
-Tudom... de megígértem Niallnak, ha nincs a közelben akkor én leszek a hülye szőke. - mondta Shara. -
-Bár ne tetted volna... most, ha Niall nincs itt akkor se mellőzhetjük a hülye szőke kérdéseket. - mondta Stef. -
-Az nem, lehetséges. - mondta Shara mikor éppen haza értünk. -

Shara szemszöge: 
Beléptünk a házba és mindenki kijelentette, hogy megy aludni, Whiskey pedig odaszaladt hozzám és Stefhez Liamet és Harryt arrébb lökve. Stef amikor Whiskey hozzá simult, hogy simogassa meg csak otthagyta és felment Harryvel az emeletre. 
-Whiskey szerintem haragudni fog rád körülbelül holnap reggelig. - mondtam. -
-Shara jössz aludni? - kérdezte Liam. -
-Persze... gyere Whiskey megyünk aludni. - mondtam. -
-Várj...várj.... arra nem gondoltam, hogy Whiskey is jöjjön. - mondta Liam. -
-De én meg igen... - mondtam. - Na most jössz vagy nem? -
-Megyek...megyek... - mondta Liam és elindult utánam és Whiskey után a lépcsőn. -
-Jó éjt! - mondtam mikor Liam belépett a szoba ajtón és lefeküdt az ágyra mellém. -
-Jó éjt neked is! - mondta Liam miközben átkarolt. - Au! -
-Mi az Liam? - kérdeztem. -
-Whiskey rám ugrott. - mondta. -
-Legalább nem fogsz fázni. - mondtam. -
-Az biztoooo. - mondta Liam, de az utolsó szót nem tudta normálisan kimondani mert Whiskey lelökte az ágyról. -
-Kitúrtak? - kérdeztem nevetve. -
-Igen ki... de nem sokáig leszek kitúrva. - mondta Liam. -
-Nehogy lelökd Whiskeyt... van még egy üres szoba menj át aludni vagy férj el Whiskey mellett. - mondtam. -
-Jó...jó... akkor szólj neki, hogy menjen beljebb. - mondta Liam. -
-Whiskey gyere! - mondtam majd Whiskey a kezem alá bújt. -
-Akkor én most kit ölelgessek? - kérdezte Liam. -
-Hát Whiskeyt... bocs más megoldás nincs, mert nem szeret egyedül aludni Stef meg haragszik rá. - mondtam. -
-Inkább ölelgetem a párnát. - jelentette ki Liam és fogta  az egyik párnát majd magához szorította. -
-Oké... ahogy szeretnéd Liam. - majd elaludtunk, de Stefék nem lehet tudni, hogy mit csináltak. - 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése