Figyelem!

A történetekben szerepelnek kitalált és egyaránt valós szereplők.
Ezek a dolgok nem történtek meg.

2013. május 11., szombat

8. rész A halál és a képességek

Stefanie szemszöge:
A séta után haza mentünk a kutyával, már mindenki aludt. Fel akartam vinni a kutyát az emeletre, de hirtelen ugatni kezdett... így mindenki felébredt. Aztán csak annyit láttam, hogy Liam szalad le a lépcsőn majd megszólal:
-Ez a kutya mit keres itt?
-Találtuk Harry-vel és hazahoztam nem hagyhattam ott egyedül. - mondtam. -
-De ettől miért kellett hazahozni? - kérdezte Liam. -
-Mert olyan aranyos egy sintértelepre nem adhattam be. - mondtam. -
-Igazad van... de a házba akkor se hozd be... - mondta Liam. -
-De miért nem hozhatom be? - kérdeztem. -
-Mert nem. - mondta Liam. -
-De miért nem? - kérdeztem ismét. -
-Mert ha a kutya marad akkor az kint legyen... a kutyáknak kint a helye.. - mondta Liam. -
-Mi a baj? - lehetett hallani ezt a kérdést a lépcső tetejéről majd előbukkant Shara. -
-Hazahozott egy kutyát Stefanie. - mondta Liam. -
-És ezzel mi a gond? - kérdezte Shara. -
-Hát... meg se kérdezett senkit. - mondta Liam. -
-Harry-t nem kérdezte meg? - kérdezte Shara. -
-De megkérdezett. - szólalt meg Harry. -
-Akkor meg??? Harry-t megkérdezte. - jelentette ki Shara. -
-De... - mondta Liam. -
-Na Liam gyere menjünk aludni. - mondta Shara. -
-Jó.. jó megyek már. - mondta Liam és előre ment a lépcsőn. -
-Köszi Shara... - mondtam. -
-Nincs mit... csak nyugodtan hozd be a házba... - mondta Shara. -
-Rendben. - mondtam. -
-Na és mi lesz a neve? - kérdezte Shara miközben a lépcsőn ment felfelé. -
-Whiskey, - mondtam. -
-Te kis alkoholista. - fűzte hozzá Harry. -
-Akkor felvisszük a kutyát az emeletre. - kérdeztem. -
-Vigyük... - mondta Harry. - És elindultunk a lépcső felé. Majd a kutyát bevittem a szobámba. És elköszöntem Harry-től. Majd lefeküdtem aludni.

Hajnal, Stefanie szemszöge:
Arra ébredtem, hogy Whiskey nyalogatja az arcomat így felkeltem az ágyból... hirtelen elkezdte ráncigálni a ruhámat és ruhámnál fogva az ablakhoz vezetett. Majd kinéztem az ablakon és egy sereg vérszopó jött ki az erdőből. Így gyorsan szaladtam szólni a többieknek Whiskey-el a nyomomban... de Stella, Jennifer és Jessica ajtaja zárva volt így nem tudtam szólni nekik. Tehát arra kényszerültünk, hogy otthagyjuk őket. A többiekkel elindultunk a fekete Rang Rover-hez és elhajtottunk. Utaztunk körülbelül fél órát majd megérkeztünk egy gyönyörű  házhoz amely az erdő szélén állt. 

-Most hol vagyunk? - kérdezte Shara. -
-Nálunk. - válaszolta Liam. -
-Szép házatok van. - mondtam és kiszálltam a kocsiból. -
-Kösz... - mondta Harry. -
-Éhes vagyok. - mondta Niall. -
-Niall itthon vagy... csinálj magadnak kaját. - mondta Zayn. -
-Nem mennénk be? Már nagyon fázik a lábam. - jelentette ki Louis. -
-Jó menjünk. -mondta Harry. -
-A lányoknak nem lesz bajuk? - kérdezte Shara. -
-Hát.. izé... nem vagy éhes? - terelte a szót Zayn. -
-De... tudod hogy én mindig éhes vagyok. - mondta Shara. -
-Akkor menjünk csináljunk valami kaját. - mondta Niall. -
-Merre van a szoba??? Aludni akarok. - jelentettem ki fáradtan. -
-Az emeleten. - mondta Louis. -

Zayn szemszöge:
Négyen maradtunk a szobában én, Harry, Louis, és Liam. Elkezdtük megbeszélni a dolgokat. 
-Hogy vehette észre Stefanie, hogy jönnek a vérszopók? - kérdeztem. -
-A kutya felkeltette és kész. - mondta Louis. -
-Honnan tudta, hogy vérszopók? - kérdeztem. -
-Az jó kérdés. - mondta Louis. -
-Mi van ha ez a képessége? - kérdeztem. -
-Lehet... - jegyezte meg Louis. - Ekkor Niall és Shara beléptek a szobába... és Shara jó éjszakát kívánt és felment aludni. -
-Szerintetek a lányok élnek vagy megölték őket? - kérdezte Niall. -
-Niall te ezt most komolyan kérded? - kérdeztem. -
-Szóval megölték őket. - jelentette ki szomorúan Niall. -
-Eltaláltad. - mondta Louis. -
-Akkor Shara-t és Stefanie-t nem engedhetjük vissza oda, mert őket is megölik. - mondta Niall. -
-Ismét eltaláltad Niall. - jelentette ki Louis. -
-Na mi megyünk aludni... jó éjt! - mondta Harry és Liam. -
-Rendben.. jó éjt! - mondtam. - Majd mi is elmentünk aludni. -

Stefanie szemszöge:
Másnap megint Whiskey ébresztett a fiúk nem voltak sehol így felkeltettem Shara-t. Az ébresztés a következő volt:
-Shara kelj fel! - mondtam miközben berontottam az ajtón. -
-Nem akarok felkelni! - jelentette ki Shara. -
-De felkelsz! - mondtam. -
-Nem. - vágta rá Shara és a fejére rakta a párnáját. -
-Whiskey húzd le róla a takarót!-Adtam ki a parancsot a kutyámnak.Ő pedig hűségesen lehúzta róla a takarót és kiment vele a szobából.
-Na most már felkelsz?-Kérdeztem-
-Nem akarok!!-kaptam a választ.-
- A fiúk nincsenek itthon.-Mondtam mosolyogva.-Mire Shara kipattant  az ágyból.Elindultunk kajálni a konyhában ahol mellékesen Whiskey rágcsálta a Shara takaróját.
-Whiskey ne edd meg a takarót a srácok leütik a fejünket!!-Kiabáltuk egyszerre a kutyára aki a takarót megfogva futásnak indult mi ketten pedig utána. Shara ment elől én pedig utána a kutya a kertbe vette az irányt ahogy mi is.Csak egy nagy csobbanást hallottam és annyit láttam, hogy Shara-nak megyek és ő a vízben landolt.-
-Te nem normális nem láttad,hogy előtted állok??? Most csurom víz vagyok.-Kiabálta le a fejem Shara aki a medencéből mászott kifelé és beállt elém és úgy fojtatta.-
-Ha Liam megtudja a fejünket leszedi, hogy szárítsuk meg addig a takarót?-Állt nekem én pedig lefagytam mivel a víz mögötte emelkedni kezdett.-
-Sha...Sharraaaa!!!-Szinte kiabáltam és a jobb kezemmel mutattam az emelkedő víztömegre.-
-Mi van?-Kérdezte idegesen és megfordult amikor meglátta  a víztömeget a szájához kapott és "víztömeg"vissza csapódott.-
-Ez mi a franc volt? -Kérdeztem meglepetten.-
-Neem...nem tudom.-Kaptam a választ és Shara beszaladt sírva.-
-Hát Whiskey!Szerinted hol vannak a srácok? - Kérdeztem a kutyámtól.-
-Elmentek vadászni és a plázába nektek venni valami ruhát.-Szólalt meg Whiskey.-
-Te..te be..be...beszélsz???-Néztem rá ijedten azt hittem menten a falra mászok.-
-Igen tudok de csak te érted, mivel az a képességed van,hogy beszélsz az állatokkal. - Mondta Whiskey.-
-Oké.Akkor gyere menjünk be. - Mondtam és elindultunk be a házba.-
Amint beléptünk a srácok velünk szemben álltak fejenként 3 szatyor volt a kezükben majd megszólaltak:
-Vettünk nektek ruhát...
-Köszi. - mondtam. -
-Shara hol van? - kérdezte Liam. -
-Talán fent egy szobában. - mondtam. -
-Akkor felmegy érte. - mondta Liam. -
-Rendeben. - mondtam. -
-Na és milyen volt eddig a napotok? - kérdezte Louis. -
-Maradjunk annyiban, hogy érdekes... - mondtam. -
-Mi volt olyan érdekes? - kérdezte Zayn. -
-Hát... az, hogy én hallottam beszélni Whiskey-t, de állítólag csak én értem, hogy mit mond. A medencénél amikor Shara ideges lett egy víztömeg emelkedett ki. - mondtam. - Na és a ti napotok eddig milyen volt? -
-Hát.. ehhez képest unalmas. - mondta Niall mikor ezt kimondta Liam megjelent a lépcsőn. -
-Nem akar Shara lejönni. - mondta Liam. -
-Hát... nem csodálkozom. - mondta Zayn. -
-Miért? - kérdezte Liam. -
-Mert most tudta meg, hogy tudja irányítani a négy főelemet. - válaszolt Zayn. -
-Ja.. így most már minden világos. - mondta Liam. -Na és Stefanie te megtudtad, hogy mi a képességed? -
-Igen.. tudok az állatokkal beszélni. - mondtam. -
-Gratulálok. - mondta Liam. - Valaki segítene elérni, hogy Shara lejöjjön? -
-Na mindjárt lehozom... csak csináljatok valami kaját. - mondta Niall. - Maximum 5 perc és itt vagyok Shara-val... de addigra csináljatok valami kaját. -
-Úgysem tudja lehozni. - jelentette ki Liam amikor ezt kimondta Niall és Shara megjelentek a lépcsőn. -
-Itt is vagyunk. - mondta Niall. - Shara akkor menj és csinálj valami kaját mindjárt megyek én is segíteni. -
-Rendben.. de siess. - mondta Shara. -
-Hogy tudtad elérni, hogy lejöjjön? - kérdezte Liam. -
-Azt mondtam, hogy elmagyarázok neki mindent ami közben kaját csinálunk vagy eszünk. - mondta Niall. -
-Liam tudom, hogy ez neked nem jutott eszedbe. - mondtam. -
-Hát... erre tényleg nem gondoltam. - mondta Liam. -
-Na szerintem együnk és menjünk aludni. - mondtam. -
-Meg kéne rágni Liam papucsát ameddig alszik. - mondta Whiskey. - Én pedig ránézetem szép tekintettel és elröhögtem magam.
-Mi olyan vicces? - kérdezte Liam. -
-Semmi...semmi. - mondtam. -
-Kész a kaja!!! - lehetett hallani a konyhából. -
-Megyünk. - válaszoltam és elindultunk a konyhába. - Leültünk enni mire Whiskey megszólal:
-Ugye tudtátok, hogy a fiúkkal aludtatok és szerintem most is velük fogtok.
-WTF?!?! - mondtam ki hangosan... - Na biztos, hogy nem!
-Stef... te most jól vagy? - kérdezte Harry. -
-Persze...persze... nagyon jól vagyok. - mondtam és ettem tovább. - Mikor mindenki megette a kajáját elmentünk Shara-val és Whiskey-vel aludni. Persze, hogy nem aludtunk a fiúkkal. Az egyetlen fiú a szobában Whiskey volt...de az ajtót nyitva hagytuk neki, hogy megtudja rágni Liam papucsát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése