Figyelem!

A történetekben szerepelnek kitalált és egyaránt valós szereplők.
Ezek a dolgok nem történtek meg.

2013. május 10., péntek

6. rész Shara eltünt

Miután ettünk kiültünk ismét a sátrak elé... és tovább beszélgettünk a srácokkal.
-Nincs itt hideg? - kérdeztem.-
-Szerintem nincs... - mondta Harry. -
-Miért te fázol? - kérdezte Zayn. -
-Igen...kicsit. - mondtam. -
-Tessék. - mondta Zayn miközben a dzsekijét adta rám és átölelt hogy ne fázzak. -
-Köszi... - mondtam mosolyogva. -
-Nincs mit... - mosolygott vissza Zayn. -
-Na és mit fogtok ma csinálni? - kérdeztem Harryt és Zaynt. -
-Nem tudjuk még... miért te mit fogsz csinálni? - mondták a srácok. -
-Mi lenne ha elmennénk Joe-hoz? - kérdeztem. -
-Annak Liam nem nagyon örülne... - mondta Zayn. -
-Minek nem örülnék? - érdeklődött Liam ahogy kilépett  a sátorból. -
-Semmi...semmi. - mondta Zayn az átkarolásomat befejezve. -
-Miért ölelgetted Sharat? - kérdezte Liam idegesen. -
-Mert fáztam. - mondtam mielőtt Zayn megszólalhatott volna. -
-Akkor miért nem mentél be a házba...ha szabad érdeklődnöm? - kérdezte Liam. -
-Mert nem szeretnék egyedül lenni a házban. - mondtam. -
-Mi az a nyakadon? - érdeklődött Liam. -
-Jaj... elfelejtettem a sálat... - csúszott ki a számon. -
-Mi lett a nyakaddal? - kérdezte a még mindig válaszra váró Liam. -
-Na jó mondjuk el neki... - mondta Harry. -
-Lina volt az... este meg akarta látogatni Joet. - mondta Zayn. -
-Nem megígérted hogy nem látogatod meg??? Főleg nélkülünk!!! - vont felelősségre Liam. -
-Ne ordítsd már le rögtön a fejét!!! - szólt rá Liam-re Zayn. -
-Te ebbe ne szólj bele! - ordított Zayn-ra Liam. -
-Tudod mit?!?! A srácokkal csak ne ordítozz! - keltem Zayn és Harry védelmére. -
-Te csak ne mond meg hogy mit csináljak és mit ne! - ordította Liam. -
-Tudod mit?!?!?! Nem is fogom most rögtön elmegyek! - ordítottam vissza. -
-Jó menj csak!!! Remélem elkapnak a vérszopók... de ha elkapnak akkor én nem mentelek meg!!! - ordította idegesen Liam. -
-Jó ne is gyere! - mondtam miközben távoztam az erdő felé. -

Zayn szemszöge:

-Gratulálok Liam... most elment. - mondtam idegesen.  -
-Mi ez a nagy ordítozás itt hajnali 4-kor??? - kérdezte Stefanie miközben jött kifelé a sátorból. -
-Csak annyi, hogy Liam és Shara veszekedtek és Shara elment... - mondta Harry. -
-Ti meg csak úgy hagytátok hogy elmenjen??? - kérdezte Stefanie. -
-Igen... mit csinálhattunk volna??? - kérdezte Harry. -
-Mondjuk után mentek... - mondta Stefanie. -
-Jó... jó... eszünkbe juthatott volna... - mondta Harry.-
-Tudod mit keressük meg!!! - adtam az ötletet. -
-Oké... és merre ment??? - kérdezte Stefanie. -
-A többieket is keltsük fel... -mondta Harry. -
-Felesleges... már felkeltek a kiabálásra. - mondta Stefanie kis mosollyal az arcán. -
-Akkor szólok nekik. - mondta Harry. -
-Most hogy mindenki itt van indulhatunk is. - mondtam. -
-Liam nem jön? - kérdezte Niall. -
-Miatta ment el Shara szerintem nem akar jönni.. - mondta Harry. -
-Értem... - mondta Niall. -
-Akkor induljunk is... - mondta Stefanie. -
-Liam biztos hogy nem jössz??? - kérdezte Louis. -
-Teljesen biztos.... miért is mennék utána... úgy sem hallgat rám... - mondta Liam szomorúan. - Aztán elindultunk Sharat keresni.

Shara szemszöge:


Egy ilyen vízesés mögé bújtam el. Gondoltam itt sosem találnak meg. Kivéve akik nagyon jól ismernek mert ők tudják, hogy ilyen helyre jönnék.

Stefanie szemszöge:
Nagyon aggódtam Shara-ért főleg, hogy Harry és Zayn elmondták, hogy valami Lina vagy ki megtámadta Sharat. Lehet, hogy megint megtalálja.
-Stefanie... itt vagy még vagy nyitott szemmel alszol??? - kérdezte Niall. -
-Itt vagyok csak elgondolkoztam... - mondtam. -
-Ne csináld ha ennyire fáj!!! - mondta Harry mosolyogva. -
-Köszi... nagyon kedves... - mondtam. -
-Szívesen... bármikor megmondom, hogy hülye vagy.... - mondta Harry még mindig mosollyal az arcán. -
-Na jól van akkor.... most nincs időnk a hülye "vicceidre". - mondtam. -
-Jó... akkor befejezem... - mondta Harry. -
-Szerintem váljunk szét... - mondta Zayn. -
-Rendben... - helyeselte Niall és Louis. -
-Szerintetek jó ötlet sötétben az erdőben szétválni?? - kérdezte Harry. -
-Igen.,.. miért mi ezzel a probléma?? - kérdezte Niall. -
-Hagyjuk... hülye ötlet és kész... - mondta Harry. -
-Na én megyek a vízesés felé... - mondtam. - Hogy velem jösztök vagy sem azt ti döntitek el...
-Mi inkább visszamegyünk.... - mondták a többiek egyhangúan. -
-Köszi... - mondtam. - Nagyon kedvesek vagytok. -
-Akkor én maradok... ha akarod. - mondta Harry. -
-Maradj akkor... - mondtam mosolyogva. -
-Rendben. - mondta Harry miközben elindultunk a vízesés felé. - Amikor odaértünk Harry vissza akart fordulni hogy Shara nincs itt de én benéztem  a vízesés mögé és ott ült és sírt... így bementem hozzá és meggyőztem, hogy jöjjön haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése