Figyelem!

A történetekben szerepelnek kitalált és egyaránt valós szereplők.
Ezek a dolgok nem történtek meg.

2013. július 6., szombat

14. rész Amikor minden összejön

Louis szemszöge:
Mivel olyan gyorsan felszaladtak Harry-ék utánuk mentem egy kis idő múlva. Amikor az ajtó elé értem halk nyögéseket hallottam, rögtön levettem, hogy mit is csinálnak Harry-ék.  Gondoltam nem zavarom meg őket így lementem TV-t nézni. Egyszer csak megcsörrent a mobilom. Liam volt az.
-Szia Liam! - mondtam. -
-Szia Louis! - köszönt vissza. - Hogy vagytok? Minden rendben veletek? És Shara jól van? -
-Köszi jól vagyunk. Persze velünk minden rendben. Miért kérded? - válaszoltam és elkezdtem tereni a szót Shara-ról. -
-Csak mert mindenki közül csak téged lehetett elérni. - mondta Liam. - Tényleg miért nem tudtam őket elérni? -
-Csak azért, mert Harry és Stef eléggé elfoglalt, és Shara a fiúkkal ment. - mondtam. -
-Hova ment Shara a srácokkal? - érdeklődött Liam. -
-A kórházba. - mondtam. -
-Miért kivel történt baleset? Shara jól van? - kérdezte Liam. -
-Joe-hoz mentek. - mondtam. -
-Ja értem. - mondta Liam. - Egyébként csak azért hívlak, hogy a hétvégén már otthon vagyok. -
-Tessék?!?!?! - idegeskedtem. -
-Talán valami gond van? - érdeklődött Liam. -
-Nem nincs. - mondtam, majd letettem a telefont és hívogatni kezdtem Zayn-t, Niall-t és Shara-t. -


Zayn szemszöge:
Alig várom, hogy vége legyen a műtétnek. Nagyon izgulok Shara-ért. Nem tudom igazán, hogy mit érzek Shara iránt, de szerintem Shara csak barátként gondol rám. 
-Shara Parker hozzátartozói. - hallottam az orvostól. -
-Igen itt vagyunk. - mondtam és karján ragadtam Niall-t. -
-Kérem jöjjenek velem. - mondta az orvos. -
-Rendben. - mondtam és utána mentem Niall pedig követett engem. Egy szobába vitt minket ahol Shara feküdt én gyorsan odasiettem az ágy mellé. - Shara! -
-Szia Zayn! - mondta kómásan Shara. -
-Elnézést, de ön nem Joe Parker rokona? - érdeklődött az orvos. -
-De igen, miért? - érdeklődött Shara. -
-Rossz hírt kell közölnöm. - mondta az orvos. - Joe Parker elhunyt. -
-De ma jött és bejelentette, hogy kiengették a kórházból. - mondta Shara meglepődve. -
-Az nem lehetséges. - mondta az orvos, majd távozott. -
-Sajnálom Shara! - mondtam. -
-Joe nem halt meg! - mondta Shara duzzogva. -
-De az orvos azt mondta. - mondta Niall. -
-De ő akkor sem halt meg. - mondta Shara. -
-Kérlek Shara fogadd el, hogy meghalt. - m ondtam a szemébe nézve Shara-nak, aki bőgni kezdett. -
-Én haza akarok menni! - mondta Shara és ölelgetni kezdett. -
-Nyugi Shara, ha haza akarsz menni én haza viszlek minden áron! - mondtam. -
-De nem fogják haza engedni! - mondta Niall. -
-Mondom én mindenképpen hazaviszem. - mondtam és az ölembe kaptam Shara-t, majd vámpír sebességgel hazamentem. Otthon Louis várt az ajtóban idegesen. -
-Liam a hétvégén hazajön. - mondta Lou. -
-Micsoda?!?!?! - idegeskedtem. - Tudja, hogy mi van Shara-val? -
-Nem, nem tudja. - mondta Louis, majd segített felvinni az emeletre Shara-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése