Figyelem!

A történetekben szerepelnek kitalált és egyaránt valós szereplők.
Ezek a dolgok nem történtek meg.

2013. július 9., kedd

16. rész Ezt meg, hogy csináltam?

Shara szemszöge:
Amikor elment Lisa ismét csönd uralkodott a ház felett. Én visszafeküdtem aludni, de a saját ágyamba, mert tudtam, hogy Liam hazajön. Ha Zayn szobájában talált volna engem nagyon nagy balhé lett volna. Már alig vártam, hogy Liam hazaérjen ezért küldtem neki egy SMS-t. Amiben ez állt:
"Szia Liam! Mikor érsz haza?"
Ő rögtön válaszolt is amiben ez állt:
"Szia Kicsim! Olyan reggel 8-kor érek haza. De te hogy-hogy ébren vagy ilyenkor? Csak nincs valami gond?"
Én pedig erre válaszoltam amiben ez állt:
"Rendben akkor reggel 8-kor várlak. Csak nem bírok aludni és nincs semmi baj."
Ő erre ismét írt egy választ amiben ez állt:
"Akkor rendben. :) A kedvemért kérlek próbálj már aludni egy kicsit!"
Én ismét válaszoltam amiben ez állt:
"Rendben, de csak a te kedvedért. Akkor reggel."
Amikor ezt elküldtem akkor leraktam a telefont és elnyomott az álom. Másnap reggel ébredtem arra, hogy Liam simogatja a hátam.
-Szia! - köszöntem kómásan és egy puszit nyomtam az arcára. -
-Szia Kicsim! - köszönt vissza. - Hallottam mi történt Joe-val. Nagyon sajnálom. -
-Én is sajnálom ami Joe-val történt, de most ne búslakodjunk, hanem mesélj milyen volt otthon. - ültem fel az ágyon érdeklődve. -
-Rendben. - mondta mosolyogva Liam. - Az egész család nagyon örült annak, hogy hazamentem és jó sok ideig beszélgettünk aztán eljutottunk hozzád és ahogy meséltem rólad ők felvetették azt az ötletet, hogy pár hét múlva menjünk el velük nyaralni. Na mit szólsz hozzá? -
-Oké. - mondtam mosolyogva, majd megöleltem. - És hova megyünk? -
-Egy nem túl messze lévő szállodába, de a szálloda öt csillagos, hisz azt mondják, hogy mindenki a legjobbat érdemli. - mondta mosolyogva Liam. -
-Én megyek reggelizni. - mondtam. - Te kérsz reggelit vagy alszol egy kicsit? -
-Inkább pihenek egy kicsit és nem alszom, de te csak menj nyugodtan. - mondta Liam, majd ledőlt az ágyra.Én ahogy mondtam elmentem reggelizni. Ahogy álltam a konyhában és öntöttem ki a tejet a gabonapehelyre egyszer csak egy erős szorítást érzek a csípőmnél. Gondoltam Liam az így nem zavartattam magam. -
-Miért nem aludtál ma velem? - kérdezte az ölelő kar. Ebből leesett, hogy Zayn az. -
-Mert Liam hazajött és mi csak barátok vagyunk. - mondtam mosolyogva. Majd megpusziltam az arcát, de ez csak egy amolyan baráti puszi volt. -
-Kérlek ne kínozz! - mondta Zayn, majd megcsókolt. Én pedig ellöktem magamtól, de nem akartam a falhoz vágni. Nem értem... azt mondta Lisa, hogy nem leszek vámpír, de mégis olyan vagyok, mint egy vámpír. Hisz én Shara Parker nem tudtam volna szegény Zayn-t a falhoz vágni. Gyorsan odarohantam Zayn-hoz. -
-Jól vagy?- kérdeztem idegesen. -
-Egy szimpla: Hagyj békén! is elég lett volna. - mondta Zayn. - De, hogy csináltad te ezt? -
-Nem tudom. - mondtam, majd elmentem a reggelimért és leültem enni. Miután elfogyasztottam a reggelimet felmentem zuhanyozni és felöltözni. E mellett a ruha mellett döntöttem:
Lisa
A hajamat pedig csak megfésültem. Aztán feldobtam egy kis laza sminket. Amikor ezzel készen voltam lementem és Zayn mé mindig ott ücsörgött a nappaliban. Mikor meglátott engem csak nézett, majd közelebb mentem.
-Csak játszani? - kérdezte Zayn. -
-Igen. -feleltem. -
-Hát te akartad. - mondta, majd felállt és ismét megcsókolt. Amikor megcsókol én ismételten ellöktem magamtól csakhogy most végig karmoltam a karját és nagyon mély sebet okoztam neki. Gondoltam, hogy nem okozok neki több fájdalmat ezért gyorsan felkaptam a telefonom az asztalról és kirohantam a házból. Valamiért nem tudom, hogy miért csak elindultam a erdőbe. Nem érdekelt, hogy ha valami bajom lenne akkor is vonzott az a hely amerre elindultam. Szóval vagy már egy órája sétálgattam az erdőben amikor megpillantottam egy házat. Valamiért egyszerűen odasétáltam és nem féltem egy kicsit sem. Így hát amikor odaértem bekopogtattam Lisa nyitott ajtót. -
-Áhh, már vártalak! - mondta Lisa, majd beljebb tessékelt. -
-Vártál?!?! - lepődtem meg. - 
-Igen vártalak. - mondta Lisa mosolyogva. -
-De miért vártál? - érdeklődtem. -
-Tudtam, hogy nem akarsz, majd senkit sem bántani. - mondta Lisa mosolyogva. -
-De most mit csináljak? - kérdeztem. -
-A legjobb dolog amit tehetsz, hogy nem beszélsz senkivel és nem érsz hozzá senkihez. - mondta Lisa, majd kinyitotta az ajtót annak jeléül, hogy távozzak. Én távoztam is és haza mentem. Zayn már az ajtóban várt, de nem értettem, hogy miért hisz bántottam őt. -
-Szia Shara! - mondta Zayn. -
-Szia Zayn! Bocs, hogy bántottalak! - mondtam, majd elindultam az emeletre. -
-Shara nem kell bocsánatot kérned inkább nekem kell, hogy megcsókoltalak. - mondta Zayn, majd odajött a lépcsőre mellém. - Nagyon sajnálom! De én több szeretnék lenni, mint egy jó barát! Tudom, hogy te Liam-et szereted, de nem tehetek róla, hogy én meg téged! -
-Zayn semmi gond! - mondtam mosolyogva. - Én is szeretlek, csak épp nem vagyok beléd szerelmes! De az ígéretemet betartom neked! -
-Milyen ígéret? - kérdezte Zayn. -
-Hát az az ígéret, hogy csak rád hallgatok! - mondtam, majd az arcára nyomtam egy puszit és bementem Liam-hez a szobába. Nem aludt el csak pihent, de olyan édes volt ahogy nézett rám fáradtan. -
-Hol voltál eddig? - kérdezte Liam. -
-Csak elfogyott a tej. - mondtam, majd leheveredtem mellé. Amikor hozzá bújtam Niall nyitott be.  -
-Shara beszélhetnék veled? - kérdezte Niall. -
-Persze. - mondtam, majd felálltam. -
-Nem is tudtam, hogy ilyen fontos személy a barátnőm. - mondta mosolyogva Liam. Majd kimentem Niall-al a szobából be az ő szobájába. -
-Mit szeretnél? - érdeklődtem. -
-Hogy lettek Zayn karján azok a karmolások? - kérdezte Niall miközben húzgálta a szemöldökét. -
-Milyen karmolás? - kérdeztem. -
-Tudod te azt. - mondta Niall. - Te Liam-et szereted vagy Zayn-t? - Máskor gondolkodás nélkül rávágtam volna, hogy Liam, de most ezen komolyan elkellet gondolkoznom. -
-Liam-et szeretem, pontosabban belé vagyok szerelmes. Mert a szeretet és a szerelem teljesen mást jelen. - mondtam hosszas gondolkozás után. -
-Értem. - mondta Niall. - éS akkor mi van a karmolással? - Nem feleltem csak kimentem a szobájából és bementem Zayn szobájába. -
-Zayn! - szólítottam meg az ágyon fekvő srácot. - Jól vagy? -
-Igen Shara. - mondta Zayn, miközben a kezét fogta ott ahol megkarmoltam. -
-Mutasd. - mondtam majd levettem a karmolás helyéről a kezét. - Hogy nem gyógyult be? -
-Nem tudom. - mondta Zayn. Nem tudom, hogy miért, de megsimítottam a kezén a karmolás helyén és egyszer csak eltűnt a seb. -
-Beszélnem kell a srácokkal. - mondta Zayn, majd felpattant az ágyról. -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése