Figyelem!

A történetekben szerepelnek kitalált és egyaránt valós szereplők.
Ezek a dolgok nem történtek meg.

2013. július 7., vasárnap

15. rész Az érdekes találkozás

Shara szemszöge:
Miután a srácok felvittek Zayn szobájába én kicsit elbóbiskoltam, de éjszaka arra ébredtem Zayn karjai közt, hogy iszonyúan fáj a lábam. Nem akartam senkit sem felkelteni így lesántikáltam a lépcsőn, bementem a konyhába és ott bevettem egy fájdalom csillapítót. Vártam, hogy hasson a bevett gyógyszer és egyszer csak csengettek. Valamiért rossz érzésem támadt, gondolom azért, mert az éjszaka közepén nem szoktak csóngetni. Lehetséges, hogy Niall itthon felejtette a kulcsát. Szóval kinyitottam az ajtót és Lisa Malone volt az... tisztán emlékszem rá még akkor is, ha egy sötét sikátorban támadt rám, de most ő volt megsebesülve. Mikor rákérdeztem volna, hogy mit keres itt beájult az ajtón. Így csak mégsem dobhatom ki az utcára tehát lefektettem a nappaliban lévő kanapéra. Csak Whiskey botorkált le az emeletről amikor én Lisa sebét láttam el. Nem akartam kórházba vinni, mert még kérdezősködni jezdtek volna. Szóval ahogy mondtam Whiskey lejött az emeletről és leült mellém. Annyit tett, hogy Lisa-ra morgott, de én lecsitítottam azzal, hogy adtam neki egy kis kutyakaját. Egyszer csak Lisa ébredezni kezdett ezért én odaszaladtam hozzá.
-H-ho-hol vagyok? - kezdett dadogni. -
-Hát csak nálunk. - mondtam. -
-Mi?!?! Én, hogy kerültem ide?!?! - idegeskedett, majd próbált felállni, de nem sikerült neki. -
-Ne olyan hevesen! - szóltam rá. -
-De nekem innen el kell mennem. - mondta Lisa és elkezdett a levegőben szaglászni. - Ez vér?!?! -
-Basszus!! A kötésem átvérzett!! - néztem idegesen a lábamra. -
-Mi történt a lábaddal? - érdekődött Lisa. -
-Csak Niall véletlenül a lábamba szúrta a kést. - mondtam nyugodtan. -
-Hozz egy elsősegély csomagot és leápollak. - mondta Lisa mosolyogva. -
-Rendben. - mondtam szintén mosolyogva. - De ugye most nem akarsz megölni vagy ilyesmi? -
-Nem, dehogy is. Te segítettél rajtam szóval jövök neked eggyel. - mondta Lisa. -
-Akkor a hát itt az elsősegély csomag. - mondtam miközben átnyújtottam. -
-Oké ez egy kicsit fájni fog. - mondta Lisa, majd megharapta a kezemet. -
-Miért tetted ezt? - kérdeztem miközben a fájdalomtól leestem a kanapéról és Whiskey mellém rohant. -
-Mivel a vámpírok meggyógyítják magukat. - mondta Lisa. -
-Lisa én nem akarok vámpír lenni! - mondtam. -
-Nyugi, vissza tudom csinálni. - mondta Lisa, majd elővett egy üvegcsét a zsebéből. -
-Az meg mi? - érdeklődtem. -
-Ezzel tudom vissza csinálni. Ezt a vámpírsegédeknek találták ki, hogy választhassanak aközött, hogy vámpír vagy ember szeretne lenni. - mondta Lisa mosolyogva. - De ezt csak azok érdemlik ki akik nagy áldozatot hoznak. -
-Értem. - mondtam mosolyogva, majd Lisa a kezembe nyomta az üvegcsét és én meghúztam azt. - Köszönöm.
-Nem én köszönöm. - mondta Lisa mosolyogva, majd visszaadtam az üvegcsét neki. - Ha nem a másik oldalon állnék akkor egész jól ellenénk. -
-Az biztos. - mondtam, majd kikísértem Lisa-t az ajtón. -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése