Figyelem!

A történetekben szerepelnek kitalált és egyaránt valós szereplők.
Ezek a dolgok nem történtek meg.

2013. július 11., csütörtök

17. rész Shara elment...

Zayn szemszöge:
Ezt Shara meg hogyan csinálhatta... ezen majd gondolkozom a srácokkal együtt és a fiúk keresésére indultam. Niall és Liam a saját szobájába volt. Már csak Lou-t és Harry-t kell megtalálnom... bár ahogy ismerem őket az udvaron lesznek. Hát ez így is volt miután összeszedtem a srácokat leültünk a szobámba mert már Shara átment Stef-ék szobájába. Szóval leültünk az ágyra és beszélgetni kezdtünk.
-Szóval Niall ugye volt az a karmolás a karomon... - mondtam. -
-Igen? - érdeklődött Niall. -
-Azt Shara csinálta... - mondtam. -
-Akkor begyógyult volna. - mondták egyszerre a srácok. -
-De Shara hozzávágott a falhoz. - mondtam. -
-Biztos megérdemelted. - mondta mosolyogva Niall. -
-Ez nem vicces. - mondtam. -
-Jó, jó befejeztem. - mondta Niall. -
-Mostanában tényleg fura. - jelentette ki Liam. -
-Tényleg? - érdeklődtem. - Ezt, hogy érted? -
-Úgy, hogy nagyon örül annak, hogy hazajöttem, de még sincs velem annyit, mint régen... ezért fog velem és a családommal eljönni nyaralni. - mondta Liam. -
-Értem. - mondtam szomorúan. -
-Tényleg srácok nem történt valami Shara-val amíg én nem voltam itthon? - kérdezte Liam. -
-Ilyen hülyeséget meg honnan veszel? - kérdezte Niall. -
-Csak onnan, hogy be van kötve Shara lába... - mondta Liam. -
-Na jó. - törtem meg a csendet. - Ne bánts miatta senkit! Niall behívta a konyhába, beszélgetett vele... ideges lett Niall és földhöz vágta a kést... a kés véletlenül nem a földet találta el, hanem Shara lábát. -
-Niall és kinyírlak! - kezdett kiabálni Liam és szegény Niall-ra ugrott. Ekkor Shara bejött és szétszedte a srácokat. -
-Nem az ő hibája! - mondta Shara. -
-Akkor meg kié? - érdeklődött Liam, majd ismét megtámadta Niall-t. Shara, pedig megpofozta Liam-et. Erre Liam rögtön megállt a verekedésben. -
-Azt mondtam, hogy nem a ő hibája! - mondta Shara egy kicsit hangosabban. -
-De az övé hisz ő dobta a kést. - kiabált rá Liam Shara-ra és ismét megtámadta Niall-t. Shara most már megtámadta Liam-et és ők ketten verekedtek. Csak az volt az érdekes, hogy Shara kiállt egy vámpír ellen és nem győzte le Liam. Szóval amikor verekedtek egyenlőnek tűntek... mintha Shara is vámpír lenne. Akkor felcsúszott a pulcsi ujja megláttam egy harapás nyomot. Egyértelművé vált minden... Shara vámpír lett. -
-Elég! - kiabáltam el magam. - Tudom mi történt most Shara-val. -
-Mi? - kérdezte Shara és leálltak a bunyóval. -
-Téged megharapott egy vámpír. - mondtam. -
-Az lehetetlen. - mondta Liam. -
-Szóval Shara? - érdeklődtem a lánytól, hogy igazam van-e. -
-Nekem most.... mennem kell! - mondta Shara és távozni akart, de Niall bezárta előtte az ajtót. Én gyorsan odaszaladtam hozzá és felhúztam a pulcsi ujját. Ott volt a harapás... már csak azt kell kiderítenem, hogy-hogy került oda. -
-Shara ki harapott meg? - kérdeztem. -
-Hát... Lisa Malone. - mondta Shara, majd arrább taszította Niall-t és kisétált a szobámból. A srácokkal követtük öt és láttuk, hogy megy valahova. Az erdőben egy kis házhoz ment... oda bekopogott és Lisa nyitott ajtót. Lisa megölelte, majd behívta a házba. Szerencsére volt egy nagy ablak ahol remekül láttuk őket. Lisa a harapással csinált valamit... Shara egyszer csak elkezdett törni zúzni. Lisa hátulról lefogta és Shara le is állt. Majd Lisa magyarázott Shara-nak valamit... beszélgettek egy kicsit, majd Lisa kiszúrt minket az ablakban és ránk akart támadni, de Shara gyorsan Lisa-hoz szaladt és nem hagyta neki. Most akkor nem lehet tudni, hogy Shara kinek is áll az oldalán. Most megvédett minket, de lehet, hogy legközelebb nem teszi. Na de mindegy is... a történtek után hazamentünk mind a hatan. Majd amikor bementünk a házba Liam megsimította Shara karját, Shara pedig majdnem neki ugrott. Miután felment ajtócsapódást hallottunk és Stef hangját ami azt kiabálta, hogy: "Héé az az én szobám.". Stef  lejött és megkérdezte, hogy mis is van Shara-val. Mi elmondtuk neki és ő sírni kezdett. Mi nem tudtuk, hogy miért is sír ezért rákérdeztünk. Ő azt válaszolta, hogy: "Shara el fog menni! Nem akar majd minket bántani és elmegy! Ha sikerül valahogy azt megtennie, hogy ne legyen vámpír csak akkor tér vissza!". Mi nagyon meglepődtünk ezen, de mivel este volt ezért felmentünk az emeletre aludni. Másnap reggel Stef-ék szobaajtaja nyitva volt. Shara sehol csak egy üzenet az ajtóra tűzve: "Nem akarok senkit sem bántani, mert szeretlek titeket! Ezért megyek most el! De ígérem, ha megtalálom a módját, hogy ne legyek vámpír visszatérek hozzátok! Puszi Shara. Ui.: Nagyon szeretek mindenkit és Zayn-nak üzenem: sajnálok mindent!" Szóval mikor felkelt mindenki felolvastam a levelet. A reakciók a következők voltak: Liam és én: sírtunk, Stef csak azt mondogatta, hogy ő megmondta, Harry és Lou szomorúan bámultak maguk elé, Niall pedig csak lefagyott nem csinált semmit még enni sem evett. Szomorú dolog az nekünk, hogy Shara elment... nagyon jó barát volt és Liam-nek pedig a szerelme. -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése